Naslovnica BiH Trebinje: August nada za spas turističke sezone

Trebinje: August nada za spas turističke sezone

120

Sarajevo/Trebinje — Turistički radnici u Bosni i Hercegovini na razne načine pokušavaju spasiti ovu granu privrede, koja je uveliko pogođena pandemijom koronavirusa. Jedna od trebinjskih akcija je snimanje promo materijala kako bi ostali aktivni na tržištu. Promovirana je gastronomija i turističke destinacije, javlja BHRT.

Turizam definitivno najviše osjeća posljedice tokom pandemije koronavirusa. Trebinjska gradska administracija, sa Turističkom organizacijom, odlučila se za snimanje promotivnih emisija da bi i dalje ostali aktivni na tržištu i upoznali turiste sa svojom ponudom.

“Sigurno da se razmišlja, privreda nam je i te kako bitna, pogotovu kada je u pitanju turizam na ovim našim područjima. Mi ne možemo da preko noći zaboravimo koliko je turista bilo samo 2019. godine”, rekao je Mirko Ćurić, gradonačelnik Trebinja.

Prošle godine više od stotinu hiljada noćenja, ove godine tek četvrtina tog broja. Zaostatak je veliki, ali svi su svjesni da moraju raditi promocije da bi i dalje bili prisutni na turističkoj mapi.

“Aktivnosti jesu smanjene, jesu ograničene, ali se trudimo da konstantno donosimo nešto novo i nešto što će da bude u skladu sa situacijom, poštujući sve mjere, Eno-gastro ponuda Grada Trebinja je jako bitan segment cijele turističke ponude”, kazao je Marko Radić, direktor Turističke organizacije Trebinja.

“Pa jeste, mnogi pričaju, i mi to jako dobro znamo ovdje u Trebinju i Hercegovini, da imamo dosta dobrih jela, ali ako ne ispromovišemo, pitanje je ko će da nam dođe”, rekao je gradonačelnik Ćurić.

Kao dio svoje ponude predstavili su mnoga autohtona jela, od sarme u raštanu, preko prijesnaca do cicvare sa medom. Ponešto za svakog gosta. Osmi omjesec ostaje kao nada turističkim radnicima za spas ljetne sezone.

(StarMo)