Naslovnica Život Sud potvrdio: Milović nezakonito imenovan…

Sud potvrdio: Milović nezakonito imenovan…

86
Tvrtko Milović

Sarajevo — Sud Bosne i Hercegovine 9. jula ove godine potvrdio je prvostepenu presudu o poništenju konkursa za izbor urednika Dokumentarno savremenog programa BHRT-a – BHT1, u kojoj se navodi da je Tvrtko Milović nezakonito imenovan na poziciju urednika Dokumentarnog programa ovog javnog servisa.

Imenovanje Tvrtka Milovića na poziciju urednika Dokumentarno-savremenog programa BHT1 u martu 2018. godine izazvalo je brojne polemike i negodovanja javnosti. Jedan od kandidata za ovu poziciju bio je i nagrađivani filmski reditelj Srđan Šarenac koji je posredstvom advokata Linije za pomoć novinarima, koja djeluje u okviru Udruženja BH novinari, nakon imenovanja Milovića tužio BHRT.

Sud BiH je u maju 2019. donio odluku kojom je osporeno imenovanje Tvrtka Milovića za urednika Dokumentarno-savremenog programa. Iz presude je vidljivo da je konkurs za izbor urednika bio namješten, odnosno da je BHRT svjesno mijenjala uvjete u odnosu na one propisane Statutom, a kako bi Milović mogao biti izabran na tu poziciju.

Nakon ove presude, BHRT je 08.07.2019. ponovo provela postupak izbora urednika Dokumentarnog programa i na tu poziciju ponovo imenovala Tvrtka Milovića, uz tvrdnju da se ostali kandidati „nisu odazvali na intervju“ i da su dostavili pismeno obavještenje da neće pristupiti intervjuu.

Međutim, Srđan Šarenac opet je podnio tužbu protiv BHRT-a, navodeći da ga o ponovnom postupku za izbor urednika niko sa BHRT-a nije obavijestio, te da nije ni dobio poziv za intervju.

Sud je u presudi naložio i da je BHRT obavezan Srđanu Šarencu nadoknaditi troškove parničnog postupka u iznosu od 3.369,60 KM u roku od 15 dana od prijema presude.

 

(StarMo)