Naslovnica Mostarski izbori 2020 Predstavljena Nezavisna lista “Pravo na grad”

Predstavljena Nezavisna lista “Pravo na grad”

643

Mostar — U Omladinskom kulturnom centru (OKC) Abrašević u petak je, prvog dana predizborne kampanje za lokalne izbore u Mostaru, predstavljen program Nezavisne liste “Pravo na grad”, inače proistekle iz istoimenog projekta mreže nevladinih organizacija “Naše društvo”, koja je proteklih godina ukazivala na niz, prvenstveno komunalnih, problema u gradu.

Predstavnici liste – koju čine Marin Bago, Maja Roso Popovac, Husein Oručević i Amela Kreso – istakli su uz ostalo kako je pripremljena kampanja naslova “GospodinMostar”, po kojoj je grad zamišljen kao pametan, poslovan, otvoren i kulturan.

”Razvoj mostarskih nacionalnih identiteta i ostalih odnosa među ljudima, vrijedan pozitivni primjer i pozicioniranje Grada na svjetsku scenu, masovan pristup sportu kroz osiguravanje trenera djeci i mladima, saradnje i razmjenu iskustava, primjenom principa izvrsnosti, stvaranje autorskog sadržaja iz svih oblasti kulture na godišnjem nivou u cilju kulturne razmjene i osiguravanja sadržaja za građane, Grad i njegove resurse u funkciji kvaliteta življenja i turizma, kvalitetno i efikasno upravljanje turističkim resursima, spomenicima kulture i historije, nematerijalnom baštinom i gradskim prirodnim potencijalima”, navedeli su iz ove Nezavisne liste predstavljajući program.

Podsjetili su da je njihova priča počela je prije četiri godine, realizacijom projekta Pravo na Grad, u sklopu kojeg su realizirali Istraživanje o zadovoljstvu građana Mostara javnim uslugama.

“U svojim odgovorima, građani su naveli da su najviše nezadovoljni komunalnim uslugama, neodržavanjem zelenih površina, lokalnih cesta i lošim upravljanjem komunalnim otpadom”, podsjetio je član liste Marin Bago.

On je podsjetio i da su istraživanjem stanja u oblasti komunalnih djelatnosti utvrdili i izlazak iz zakonskih okvira u mnogim oblastima, te spoznali mnoge štetne posljedice po život i zdravlje građana Mostara.

Istaknuto je da zato žele građanima ponuditi i rješenja, a ne samo ukazivati na probleme u Mostaru.

“Želeći predstaviti program građanima smo definirali četiri oblasti i jednostavno smo kreirali u kampanju, koja se zove ‘Gospodin Mostar’. On je pametan, poslovan, otvoren i kulturan. To je naš ideal za kojeg smatramo da bi svaki čovjek trebao biti i da bi svako društvo trebalo biti takvo. O ovim stvarima smo prestali govoriti zadnjih 20 godina i one se moraju vratiti jednostavno pred građane. Želimo predstaviti naš ideal i postati ‘Grad gospodin’, da svi napredujemo i budemo ipak pametniji, poslovniji, otvoreniji i kulturniji”, kazao je uz ostalo Bago.

(StarMo)