Naslovnica Život Poduzetnici Hercegovine potpisali saradnju s Kinezima

Poduzetnici Hercegovine potpisali saradnju s Kinezima

167

Mostar — U četvrtak je u Mostaru svečano potpisan memorandum o razumijevanju između Asocijacije poduzetnika Hercegovine (APH) i Kinesko-evropske agencije za tehničku i ekonomsku saradnju (CEATEC).

Memorandum su potpisali predsjednica CEATEC-a Shanghai, gospođa Chen Hui, i predsjednik Upravnog odbora Asocijacije poduzetnika Hercegovine (APH), gospodin Damir Vidačak, saopšteno je iz APH-a.

Potpisivanjem memoranduma o razumijevanju učinjen je sljedeći važan korak za uspostavljanje saradnje između privrednika Hercegovine i NR Kine, te u tom kontekstu i promocija Mostara i Hercegovine kao regije, što je dogovoreno na nedavno održanom sastanku kod gradonačelnika Mostara, dr. Marija Kordića.

Predstavnici Kinesko-evropske agencije CEATEC u razgovoru s članovima Upravnog odbora istakli su još jednom veliku zainteresiranost za uvođenje kompanija s područja Hercegovine na kinesko tržište i obratno, putem sajmova i privrednih izložbi, prezentacija, investicijskih konferencija i na sve druge poznate načine u modernom poslovanju.

Iz Asocijacije poduzetnika Hercegovine je kazano kako su članovi Upravnog odbora u ime cjelokupnog članstva ove organizacije ponosni što je APH prepoznata od kineske strane kao partner i pokretač saradnje hercegovačkih firmi s kineskim, u duhu potpisanog memoranduma o razumijevanju.

Još jednom su gostima iz Kine naglašeni turistički potencijali ovog podneblja, ali i velike mogućnosti za ulaganje i zajedničke poslove u oblasti energetike, poljoprivrede, proizvodnih branši, avionskog i željezničkog saobraćaja, modernih tehnologija i tehnologija budućnosti.

Zaključeno je da se čim prije, u zavisnosti o razvoju epidemiološke situacije, organizira posjeta hercegovačke poslovne delegacije jednoj od kineskih regija, bilo u vrijeme nekog od mnogobrojnih sajmova ili kao ciljana posjeta tamošnjim udruženjima privrednika.

Konačni cilj je, kako je u memorandumu navedeno, promoviranje i brendiranje Hercegovine na kineskom tržištu, promocija mogućnosti za ulaganje kineskih investitora, promocija obostranih turističkih potencijala, razmjena iskustava između lokalnih zajednica, kao i transfer znanja iz oblasti modernih tehnologija.

(StarMo)