Naslovnica Život Mreže: “Mladi padaju u depresiju zbog gubitka broja pratilaca, fotošopa, komentara…”

Mreže: “Mladi padaju u depresiju zbog gubitka broja pratilaca, fotošopa, komentara…”

123
foto: ilustracija

Sarajevo — Procjenjuje se da društvene mreže danas koristi oko tri milijarde ljudi, što je otprilike 40 posto svjetske populacije.

Veliki problem se u posljednje vrijeme pojavio, a to je depresija povezana sa korištenjem društevnih mreža. Kako je za Fenu rekla psihoterapeutkinja dr. sc. Vahida Djedović često i u svojoj psihoterapijskoj praksi susreće slične klijente, naravno, to su oni koji postanu svjesni svojih suicidalnih misli i ipak se pobrinu za sebe.

Posljednja naučna istraživanja potvrđuju depresiju i društvene mreže.

“Što se tiče društvenih mreža, ovakvi klijenti su česti, posebno mladi ljudi koji postanu depresivni zbog iznenadnog gubitka određenog broja pratilaca, zbog nemogućnosti savršene fotografije, fotošopa, pogrdnih komentara”, ističe Djedović, prenosi federalna.ba.

Najkraće rečeno, dodaje Djedović, depresija je poremećaj raspoloženja, a manifestuje se osjećajem jake tuge, neraspoloženja, razočarenja, usamljenosti, besperspektivnosti, beznadežnosti, a razloziiI uzroci depresije su individualni i zavise od same ličnosti.

“Na primjer, oni koji vide negativizam u svemu (pesimisti), više su skloni depresiji od optimista, zatim, tu su finansijski problemi, česte stresne situacije, neka fizička oštećenja (moždani udar, srčani udar…), preseljenja, gubitak posla, odlazak u penziju – samo su neki od primjera”, kazala je.

Kompletan tekst je na ovom linku.

(StarMo)