Naslovnica Mostar Kordić sa predstavnicom Kine: Aerodrom Mostar – potencijal Mostara i Hercegovine

Kordić sa predstavnicom Kine: Aerodrom Mostar – potencijal Mostara i Hercegovine

390

Mostar — Gradonačelnik Mostara Mario Kordić primio je u srijedu u Gradskoj vijećnici delegaciju Kinesko-evropske agencije za tehničku i ekonomsku saradnju (CEATEC) pri Ministarstvu trgovine N.R. Kine, kojeg je predvodila Chen Hui, predsjednica CEATEC-a Šangaj.

Na sastanku su učestvovali i v.d. direktor Aerodroma Mostar Ivan Ljubić te predstavnici Asocijacije poduzetnika Hercegovine (APH) na čelu s predsjednikom Damirom Vidačkom, saopšteno je iz Gradske uprave Mostara.

Razgovarano je o unaprjeđenju saradnje privrednika iz Mostara i NR Kine, a samim tim i promocije Mostara i Hercegovine kao regije.

Mostarski gradonačelnik je na sastanku naglasio kako postoji velik interes lokalnih privrednika za povezivanje i saradnju s kineskim kompanijama te da saradnjom i poslovnim partnerstvima s kineskim kompanijama domaći privrednici mogu unaprijediti znanja, osigurati pristup novim tehnologijama i velikom kineskom tržištu.

U tom smislu, gradonačelnik i predsjednik APH Vidačak naglasili su važnost direktnog kontakta s uredom CEATEC-a u BiH što će svakako olakšati i otvoriti put za kvalitetnu buduću saradnju i dolazak kineskih kompanija u BiH.

Ono što je potencijal Mostara i Hercegovine za dobru saradnju je Aerodrom Mostar koji treba ulaganja i nudi velike mogućnosti, a direktno je željezničkom prugom povezan s Lukom Ploče i vrlo je blizu budućeg autoputa, rečeno je na sastanku.

Predsjednica CEATEC-a Šangaj Chen Hui zahvalila je gradonačelniku i predstavnicima APH na iskazanom interesu te je istakla kako je ured CEATEC-a u Sarajevu dobra platforma za buduće investicijske projekte.

Na sastanku je predložila kako bi bilo jako dobro da se mostarski privrednici pojave na sajmu privrede u Šangaju, gdje se isključivo prezentiraju one kompanije koji mogu izvoziti u Kinu, a CEATEC bi svakako podržao njihov dolazak.

Složili su se kako je, također, važno napraviti kvalitetnu marketinšku strategiju za nastup na kineskom tržištu, navodi se u saopštenju.

(StarMo)