Naslovnica Život I Spotify ukida političko oglašavanje

I Spotify ukida političko oglašavanje

197
foto arhiva

Washington — Digitalni glazbeni servis Spotify objavio je u petak kako će suspendirati političko oglašavanje početkom 2020. godine.

Najpopularniji plaćeni streaming servis Spotify, koji ima gotovo 141 milion korisnika, rekao je kako će suspenzija vrijediti i za ekskluzivne podcaste Spotifya.

Spotify je donio odluku dok se zahuktava kampanja za američke predsjedničke izbore 2020.

Online platforme, uključujući Facebook i Google suočavaju se s rastućim pritiskom da kontroliraju širenje dezinformacija na svojim platformama te da zaustave političke reklame koje sadrže lažne ili varljive navode.

Twitter je zabranio političko oglašavanje u listopadu prošle godine, a Google je rekao da će onemogućiti oglašivačima da targetiraju konzumente korištenjem podataka, poput javne evidencije glasača i političkog opredjeljenja.

“Naši procesi, sustav i alati u ovom trenutku nemaju nužnu razinu robustnosti da odgovorno odobrimo i pregledamo taj sadržaj”, rekla je glasnogovornica Spotifya za Reuters.

(StarMo)