Naslovnica Mostar Hrana glavna tema blagajskog Sajma

Hrana glavna tema blagajskog Sajma

114

Mostar — Na Prvom sajmu gastronomije i turizma “Okusi Hercegovinu”, koji se ovog vikenda održavao u Blagaju predstavljeno je 23 izlagača iz BiH koji su dobili priliku razmjeniti iskustva i uspostaviti buduću suradnju.

Uz izložbeni dio, sajam je bio prilika i za održavanje panel-diskusija o temama sigurnost hrane, kreiranju destinacijskog marketinga i ponudi turizma, a učešće je imala i Turistička zajednica Sarajevskoga kantona.

– U panel diskusiji, koja je održana prvog dana sajma, na kojoj su sudjelovali i predstavnici turističkih zajednica, uz ostalo i TZ Sarajevskoga kantona, razmijenjena su mišljenja o marketingu i prodaji u turizmu i gastronomiji. Također se razgovaralo o zajedničkim projektima koji bi uključili i ova dva grada, Mostar i Sarajevo, te na šta se fokusirati kako bi se privukli domaći, ali i inozemni turisti – istaknula je u razgovoru za Fenu Adisa Kušundžija uime Turističke zajednice Sarajevskoga kantona.

Po njezinim riječima izuzetno je bitna suradnja turističkih zajednica u F BiH, odnosno BiH jer u suštini jedna turistička zajednica bez ostalih ne može na europskoj, odnosno svjetskoj razini puno pridonijeti.

– Neophodno je raditi na sinergiji, uvezivanju destinacija kako bi turisti, koji su došli posjetiti Sarajevo, poželili posjetiti i Mostar jer mi smo mala zemlja ali sa zanimljivim turističkim ponudama, vjerskim, kulturnim i dr. s obzirom da su kroz povijest isprepletene različite kulture i narodi – objasnila je Kušundžija.

Nada se da će ovaj sajam bit prepoznatljiv i interesna sfera ne samo ponuđača iz BiH nego i iz regije i Europe.

Tajma Tanović-Smajović, direktorica kompanije Mama media, koja je organizator Sajma, kazala je da je glavni cilj stvoriti nova partnerstva i pružiti priliku domaćim proizvođačima, prije svega onim malim, da pokažu šta se sve to proizvodi u Hercegovini, ali i šire.

 

(StarMo)