Naslovnica Mostar Hadžihafizbegoviću “Mala liska”

Hadžihafizbegoviću “Mala liska”

126

Mostar — Posljednje takmičarske večeri 17. Međunarodnog festivala komedije “Mostarska liska” nastupio je ansambl Kamernog teatra 55 iz Sarajeva sa predstavom “Sjećaš li se Doli Bel” autora Abdulaha Sidrana, u režiji Kokana Mladenovića.

Stručni žiri u sastavu Dragan Jovičić, Ivan Lemo i Salko Pezo dodijelio je glumcu Emiru Hadžihafizbegoviću “Malu lisku” nagradu za najboljeg glumca/glumicu večeri.

– Nagrada mi znači. Demagogija je da nagrada ne znači. Nagrada je satisfakcija, ali za finalni proizvod kojim se mi bavimo. Međutim, nije dobro da umjetnik razmišlja u kontekstu nagrade, jer kad god razmišlja o kontekstu nagrade onda se umjetnost zaljulja. Ova nagrada mogla je otići nekom drugom glumcu i ne bi bilo nepravdeno. Nagradu dijelim sa svim svojim kolegama, ovo je jedna kolektivna pobjeda. Sve u svemu, zahvaljujem se žiriju što je nagradu dodijelio meni, ali nagrade budu i prođu, a predstava ostaj“, istakao je glumac i direktor Kamernog teatra 55 Sarajevo Emir Hadžihafizbegović.

On se osvrnuo i na cjelokupnu organizaciju i realizaciju festivala komedije „Mostarska liska“.

– Ja bih se, prije svega, zahvalio organizatoru što festival postoji i što nije ugašen. To je u ovom trenutku meni nakon predstave i ‘Male liske’ mnogo bitna stvar. Mislim da je sjajno i čestitam organizatoru na održavanju festivala. On se ne smije ni pod gorim uslovima ugasiti, jer festivali kada se jednom ugase, teško se ponovo restartaju. Čestitam svima ovdje u Mostaru i naravno žalim da društvena zajednica ne prepoznaje značaj ovog teatra koji ima svoj jedan background koji je vrlo značajan i velik. Ja sam posebno senzibiliran na ovaj teatar, jer sam ovdje 1986. godine diplomirao na predstavi u produkciji NP Mostar. Volim ovaj teatar, znam u kakvim uslovima rade i to je sramota svih nas, neću namjerno da kažem grada Mostara, nego svih nas koji smo dio teatarske priče u BiH i trebali bi svi, da na neki način reagujemo, da ovaj teatar dobije jednu novu fizionomiju, da mu se promijeni vizuelni identitet, da se srede sve ove prostorije unutar teatra, jer zaista kada bi se čovjek pozabavio historijom ovog teatra vidio bi da je to jedan od najznačajnih kulturnih punktova ne samo u Mostaru i Hercegovini, nego i šire, naglasio je Hadžihafizbegović.

(StarMo)