Naslovnica Region Evo šta se najviše kupovalo u Hrvatskoj: Nije WC papir!

Evo šta se najviše kupovalo u Hrvatskoj: Nije WC papir!

217
foto arhiva - ilustracija

Zagreb — Zabilježio je da su hrvatski građani od 24. 02. do 15. marta u dućanima potrošili 300 miliona kuna više na hranu, piće, ličnu njegu i hemijska sredstva, nego u istom razdoblju lani.

Najviše su se kupovali sol, smrznuta gotova jela, konzervirano meso i riba te vino i žestoka pića. GFK (Panel kućanstava) je analizirao 20 miliona košarica kupljenih u spomenutom razdoblju ove godine i usporedio to s usporedive tri sedmice u 2019. godini.

Listu top 20 kategorija s najvećim rastom prodaje otvara sol čija je prodaja porasla 290 posto.

Brašno i kvasac koji su, uz wc papir, postali sinonim “korona šopinga” tek su na 6.i 7. mjestu po rastu vrijednosti. Sapun je tek na 20.mjestu. Toaletni papir je na 31.mjestu od ukupno 130 analiziranih kategorija.

Postoje i značajne regionalne razlike, pa su primjerice Zagrepčani, Slavonci, Istrani i Primorci prednjačili u pripremi zaliha, dok je to u scentralnoj Hrvatskoj i Dalmaciji manje izraženo.

Zalihe su u jednakoj mjeri stvarali oni koji se izjašnjavaju kao iznimno zabrinuti zbog koronavirusa kao i oni koji nisu posebno zabrinuti.

(StarMo)