Zagreb — Električna vozila činila su osam posto prodaje automobila u Evropi u prvoj polovini godine, što je na talasu podsticaja za kupovinu otvorilo put utrostručenju njihovog tržišnog prodajnog udjela ove godine, pokazuje analiza nevladine organizacije Transport & Environment (T&E).
Iako je pandemija novog koronavirusa srezala prodaju automobila, prodaja električnih automobila, koje je T&E definirao kao one pogonjene baterijama i hibridne modele, je porasla, prenosi Index.hr.
Tako su električni automobili više nego utrostručili svoj tržišni udio u Evropskom ekonomskom prostoru (EEA), u poređenju sa prvom polovinom prošle godine, pokazuju podaci T&E-a.
Očekuje se da će se direktna prodaja takvih vozila ove godine približno udvostručiti, na milion jedinica, navodi se u analizi.
Povećanje prodaje T&E pripisuje strožim standardima za emisije ispušnih plinova u Evropskoj uniji, koji su stupili na snagu ove godine, te podsticajima za kupovinu u Njemačkoj i Francuskoj.
(StarMo)