Naslovnica Život Bojkot Facebooka, pale dionice

Bojkot Facebooka, pale dionice

68

Zagreb/London — Bojkot može biti izuzetno efikasna metoda, a toga u Facebooku upravo postaju svjesni, piše BBC.

Krajem 18. stoljeća abolicionistički pokret podstakao je Britance da ne koriste dobra koja su proizvedena robovskim radom. I to je uspjelo. Oko 300.000 ljudi prestalo je kupovati šećer što je napravilo pritisak na ukidanje ropstva.

Kampanja Stop Hate for Profit posljednji je pokret koji koristi bojkot kao politički alat. Njihovi predstavnici tvrde kako Facebook ne čini dovoljno kako bi uklonio rasističke i sadržaje koji uključuju govor mržnje sa svoje platforme.

Uspjeli su podstaći više velikih kompanija da povuku svoje oglase s Facebooka i nekih društvenih mreža. A među posljednjima su Ford, Adidas i HP, prenosi Index.hr. Već ranije bojkotu su se pridružili Coca-Cola, Unilever i Starbucks. I Microsoft je odlučio u maju suspendirati oglase na Facebooku i Instagramu.

U međuvremenu, druge on line platforme poput Reddita i Twitcha, također su same počele raditi na uklanjanju govora mržnje na svojim platformama.

Stoga se postavlja pitanje može li ovaj bojkot naštetiti Facebooku. Ukratko, da, jer većina Facebookovih prihoda dolazi od oglasa.

David Cumming iz Aviva Investors rekao je BBC-ju kako bi gubitak povjerenja te percepcija o nepostojanju moralnih smjernica može uništiti posao.

U petak su dionice Facebooka pale osam posto, a Mark Zuckerberg izgubio je najmanje šest milijardi funti.

Međutim, može li ovo postati egzistencijalna prijetnja Facebooku u dugoročnom smislu nije toliko jasno.

Kompletan tekst je na ovom linku.

(StarMo)