Naslovnica Život Amerikanci za “crni petak” potrošili devet milijardi dolara

Amerikanci za “crni petak” potrošili devet milijardi dolara

122
foto arhiva

New York — Internet kupovina u SAD-u na “Crni petak” dosegla je nivo od devet milijardi dolara, s obzirom na to da su se američki potrošači za vrijeme pandemije COVID-19 okrenuli internet kupovini.

Za razliku od prethodnih godina, kada su Amerikanci nekoliko sati nakon Dana zahvalnosti preplavili prodavnice, ove godine odlučili su se kupovati preko računara i telefona, kako bi iskoristili rasprodaje i popuste.

Tokom “Crnog petka” američki potrošači trošili su 6,3 miliona dolara po minuti kupujući preko interneta, odnosno 27,5 dolara po osobi u prosjeku, pokazuju podaci Adobe Analyticsa.

Potrošnja na pametne telefone porasla je za 25,3 posto u odnosu na prošlu godinu i dostigla 3,6 milijardi dolara, budući da pametni telefoni predstavljaju 40 posto cjelokupne e-trgovine.

Trošenje potrošača na “Crni petak” ove godine poraslo je za 21,6 posto u odnosu na prošlu godinu, prenosi Al Jazeera.

Prema podacima Adobe Analyticsa, uprkos rekordima, ovogodišnji “Crni petak” postao je drugi najveći dan online potrošnje u historiji SAD-a, iza “Cyber ​​ponedjeljka” prošle godine.

(StarMo)